Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 11 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh optimalizace elektronického obchodu firmy
Soldán, Tomáš ; Hanajik, Roman (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou optimalizace elektronického obchodu firmy Textil Soldán.cz. Na základě provedené analýzy elektronického obchodu a systému pro jeho tvorbu a správu jsou navržena opatření, která ve svém důsledku vedou ke zvýšení důvěryhodnosti a konkurenceschopnosti elektronického obchodu.
Rozvoj obchodních aktivit společnosti GEOPEN, s.r.o.
Kašpar, Karel ; Sedlář, Jiří (oponent) ; Koleňák, Jiří (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu firmy GEOPEN, s.r.o. Práce obsahuje analýzu a následný návrh na rozvoj obchodních aktivit firmy. Návrh obsahuje rozšíření aktivit firmy o internetový prodej, který by měl přispět nejen ke zlepšení postavení firmy na trhu, ale i ke zvýšení prodejnosti a povědomí o firmě.
Návrh modelu virtuálního obchodníka
Koplíková, Martina ; Blažek, Michal (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce pojednává o problémech při prodeji produktů ve firmě v elektronickkém obchodě, která úzce souvisí s odbytem. Obsahuje vymezení problému, návrh řešení, postupy a potřebné informace k vytvoření fungujícího e-shopu a zhodnocení možných výhod.
Dopady e-commerce na maloobchody v České republice
Jelínek, Richard
Jelínek, R. Dopady e-commerce na maloobchody v České republice. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2019. Bakalářská práce se zabývá dopady e-commerce na maloobchodní prodejny v České republice. Cílem práce je zhodnocení českého B2C e-commerce trhu, včetně posouzení dopadů elektronizace obchodních procesů. První část práce je zaměřena vymezení důležitých pojmů, identifikaci faktorů ovlivňujících míru rozvoje e-commerce a ukazatelů sloužících k měření e-commerce. V práci se také zachycen vývoj elektronického obchodování, současná situace e-commerce a porovnání se zahraničím. Druhá část se věnuje marketingovému mixu vybraných e-shopů a SWOT analýze B2C e-commerce a maloobchodních prodejen.
Vliv nových internetových koncernů na transformaci tradičních vydavatelství střední Evropy
Liška, Ondřej ; Štětka, Václav (vedoucí práce) ; Švelch, Jaroslav (oponent)
Diplomová práce "Vliv nových internetových koncernů na transformaci tradičních vydavatelství střední Evropy" se na základě teorie mediální konvergence a teoretických podkladů z oblasti současných trendů v mediálním odvětví zabývá změnami, kterými podstupují tradiční vydavatelské domy. Práce mapuje digitální portfolia tradičních mediálních domů Axel Springer v rámci německého trhu a mediálních domů Mafra, Bauer Media a CME v rámci českého trhu. Současně se zabývá portfoliem vybraných globálních internetových společností a vztahy těchto nových mediálních koncernů s tradičními vydavatelskými domy, zaměřuje se na konkurenční výhody zkoumaných online platforem nových internetových společností, které potenciálně konkurují svým zaměřením klasickým vydavatelům, a zabývá se výhodami a možnostmi pro uživatele a inzerenty a vzájemnou spoluprací a závislostí obou typů mediálních koncernů.
Návrh modelu virtuálního obchodníka
Koplíková, Martina ; Blažek, Michal (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce pojednává o problémech při prodeji produktů ve firmě v elektronickkém obchodě, která úzce souvisí s odbytem. Obsahuje vymezení problému, návrh řešení, postupy a potřebné informace k vytvoření fungujícího e-shopu a zhodnocení možných výhod.
Rozvoj obchodních aktivit společnosti GEOPEN, s.r.o.
Kašpar, Karel ; Sedlář, Jiří (oponent) ; Koleňák, Jiří (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu firmy GEOPEN, s.r.o. Práce obsahuje analýzu a následný návrh na rozvoj obchodních aktivit firmy. Návrh obsahuje rozšíření aktivit firmy o internetový prodej, který by měl přispět nejen ke zlepšení postavení firmy na trhu, ale i ke zvýšení prodejnosti a povědomí o firmě.
Návrh optimalizace elektronického obchodu firmy
Soldán, Tomáš ; Hanajik, Roman (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou optimalizace elektronického obchodu firmy Textil Soldán.cz. Na základě provedené analýzy elektronického obchodu a systému pro jeho tvorbu a správu jsou navržena opatření, která ve svém důsledku vedou ke zvýšení důvěryhodnosti a konkurenceschopnosti elektronického obchodu.
Extensibility of open-source platforms for online shopping on Czech market
Mišenko, Jakub ; Šebesta, Michal (vedoucí práce) ; Jelínek, Ivan (oponent)
Hlavním tématem této práce je analýza open source řešení pro elektronické obchodování na českém trhu a možnosti jejich rozšíření. Cílem práce je popsat open source řešení a zmapovat dostupné rozšíření jako jsou moduly pro dopravu a logistiku, přepojení s účetními systémy, platební metody, srovnávače cen a podobné moduly rozšiřující funkce elektronického obchodu. Dále je věnovaná instalaci PrestaShopu a jeho základními modulům, ke kterým je přidané porovnání se stejnými, ale placenými verzemi.
Klíčové aspekty webových aplikací dle jejich obchodního zaměření
Nemejovský, Michal ; Buchalcevová, Alena (vedoucí práce) ; Mittner, Jan (oponent)
Diplomová práce je primárně zaměřena na charakterizaci klíčových prvků, které jsou důležité při návrhu, implementaci a údržbě webové aplikace, přičemž tyto prvky se různí v závislosti na obchodním modelu aplikace. Práce reflektuje moderní trendy v oblasti návrhu, projektového managementu, UX, webového návrhu, elektronického obchodování, byznys procesů a dalších. Práce se skládá z úvodu, teoretické části, praktické části a závěru. V úvodu popisuji důvod výběru tématu, podrobněji popisuji cíle, předpoklady a omezení práce, zabývám se detailněji strukturou práce, shrnuji její přínosy a představuji rešerše vybrané oblasti. Teoretická část se skládá z informací o podnikání na Internetu a úvodu do webových aplikací, dále jsou zde představeny klíčové domény a popsány nejnovější trendy z různých oblastí webových aplikací. V praktické části jsou z počátku definovány kategorie webových aplikací vycházející z různých dříve představených obchodních modelů. Dále následuje podrobná analýza oblasti komerčních webových aplikací každé kategorie webové aplikace zvlášť, jejímž výstupem je popis trendů a nejlepších praktických postupů v rámci jednotlivých domén obchodní webové aplikace. Poté následuje zhodnocení situace kolem webových aplikací obecně, jelikož i zde se podařilo zachytit standardní postupy a některé trendy. V závěru shrnuji dosažené výsledky, představuji přínos práce a zamýšlím se nad situací kolem webových aplikací.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 11 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.